قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

Wiki Article


• در یخچال فریزرهای ساید بای ساید، بین ظرفیت یخچال و فریزر تناسب وجود دارد. سیستم خنک کنندگی چندگانه گردش هوا، همانطور که از نام آن پیداست رطوبت و دما را شبانه روز در داخل یخچال گردش می دهد که باعث ماندگاری مواد غذایی تمامی قسمت های یخچال می شود. این قابلیت در یخچال ها برای ماندگاری بیشتر مواد غذایی بسیار مهم هستند که بیشتر یخچال های ساید از آن برخوردار می باشند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این فریزر قابلیت فریز کردن ۱۱ کیلوگرم مواد غذایی در ۲۴ ساعت را دارد. همچنین به مدت ۴ ساعت پس از قطع شدن برق، دمای داخل فریزر را خنک نگه می دارد. یخساز اتوماتیکی که بر روی درب واقع شده توانایی تهیه ی ۰٫۹ کیلو یخ را در ۲۴ ساعت را دارد.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


از این رو اگر به دنبال خرید یخچال های بوش هستید و امکانات و قابلیت های آن برایتان مهم است برگ و باد به شما خرید یخچال فریزر بوش 90AI20 را پیشنهاد می دهد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. یخچال فریزر بوش 90AI20 با طراحی مدرن و رنگ نقره ای یکی از جدیدترین محصولات کمپانی بوش می باشد.


از مهم ترین این فناوری ها می توان به SuperFreezing ،SuperCooling ،FreshSense ،NoFrost و سیستم گردش هوای چندگانه اشاره کرد که سالم بودن و یکپارچگی طعم مواد غذایی را تضمین می کنند. صدایی که این یخچال تولید می کند بسیار ناچیز است و هیچ گونه مزاحمت صوتی برای شما ایجاد نخواهد کرد. آبسردکن و یخساز اتوماتیک در این یخچال کار را برای شما بسیار آسان کرده است و دیگر نیاز به باز و بسته کردن درب یخچال نیست و موجب کاهش مصرف انرژی می شود. از دیگر امکانات این مدل می توان به هوم بار، محفظه MultiBox مخصوص میوه و سبزی، قابلیت اتصال به آب شهری، لامپ کم مصرف LED که روشنایی داخل یخچال را تامین می کند، فیلتر تصفیه آب و مصرف انرژی کم اشاره کرد. همان طور که می دانید تنوع زیادی در برندهای یخچال فریزر و همچنین مدل های یخچال فریزر موجود می باشد.


قابلیت سیستم جریان چندگانه‌ی هوا باعث می شود تمام قسمت‌های داخل یخچال به صورت یکدست و یکپارچه سرد شود. وجود دریچه‌های متعدد در داخل یخچال، جریان هوای خنک را به تمام بخش‌ها منتقل می‌کند. در هنگام خرید یخچال های کمبی و دوقلو حتما به عبارت نفراست به معنی بدون برفک دقت نمایید.


این یخچال مجهز به قفسه کشویی Multibox می باشد، که برای نگه داری میوه و سبزیجات بسیار مناسب و جا دار است. همچنین بر روی درب سمت راست HomeBar و تعداد 4 طبقه گنجانده شده است. برند بوش با هدف ارتقای سیستم یخچال های ساید بای ساید خودش را با ظرفیتی بزرگ معادل 30 فوت و با مدل KAD80A404روانه بازار کرده است که در صورت نیاز می توانید نگاهی به مشخصات آن بیندازید. قیمت یخچال فریزر بوش مدل پایین به نسبت دیگر مدل ها کمتر است چون هم فضای کمتر و هم ابعاد کوچک تری دارد. پس اگر بخواهیم همین مدل ها را نیز با هم مقایسه کنیم باید به امکانات آن توجه کنید که شامل هوشمند بودن، کشوهای مخصوص، سیستم گردش هوای دوگانه و..


به لطف سیستم بدون یخزدگی NoFrost یخچال کاملا در برابر یخزدگی محافظت می شود به طوری که گردش فشرده هوای خنک و مرطوبت را از دو بخش فریزر و یخچال حذف می کند و دیگر مواد غذایی کیفیت خود را از دست نمی دهند. اگر طرفدار مدل های فرنچ هستید، شرکت bosch این مدل را در لیست خود دارد و با طراحی و کارایی فوق العاده جزو یکی از محصولات پر فروش بوش قرار گرفته. مدل درب فرانسوی بوش همان طور که می دانید دارای دو درب پنجره ای شکل در بالاست که قسمت یخچال را شامل می شود و یک یا دو کشو در پایین قرار گرفته که بخش فریزر آن را تشکیل می دهد. این مدل بسیار محبوب است و برای خرید یخچال بوش از بانه با مدل درب فرانسوی باید از لحاظ طراحی یا ظرفیت آن را انتخاب کنید چون کیفیتشان مانند هم بوده و بی نقص می باشند. قیمت یخچال فریزر بالا پایین بوش مدل KGN56AW204 با بهترین کیفیت و ارسال به سراسر کشور در لوازم خانگی منصوری امکان پذیر میباشد.


کاربران با خرید این محصول می‌توانند دما را به صورت دیجیتال الکترونیک کنترل نمایند و دمای یخچال و فریزر به صورت جداگانه کنترل می‌شود. به این صورت تقریبا هیچ رطوبتی در داخل فریزر باقی نمانده و برفکی ایجاد نمی شود . کشوهای عمیق ساید بای ساید بوش، فضای ذخیره‌ سازی بسیار بیشتری را برای یخچال و فریزر فراهم می‌ آورد. عمیق‌ تر و بزرگ‌تر بودن این کشوها، امکان می‌ دهد تا مواد غذایی را به سادگی در کشو قرار داده و از آن خارج کرد.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

یخچال هر چقدر با کناره های کابینت ها در یک سطح قرار گرفته و یا حداقل به اندازه ده سانتیمتر بیرون زده باشد ؛اشپزخانه زیباتر و شکیل تر دیده خواهد شد . و کارت و دفترچه گارانتی ارسال خواهند شد، در این صورت مشتری محتمل پرداخت هزینه اضافی گارانتی خواهد شد البته میتواند از مزایایی مانند نصب محصول توسط نصاب های شرکت و خدمات پس از فروش استفاده کند. به منظور بهبود در ارائه سرویس و بارگذاری سریع تر این وب سایت از کوکی استفاده می کند. با استفاده کردن از وب سایت بیست بخر شما با قوانین این فروشگاه در استفاده از کوکی موافقت خواهید کرد.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


قسمت هوم بار روی در یخپال قرار گرفته که امکان دسترسی آسان به نوشیدنی ها و مواد پرمصرف را بدون باز کردن درب فراهم میکند. می توان گفت سبک یخچال فرانسوی یا همان درب فرانسوی از جمله زیباترین و خاص ترین یخچال های موجود در بازار هستند. طراحی داخلی آنها بسیار زیبا است و به شما امکان ذخیره و مرتب سازی انواع غذا های مختلف را می دهد و از ظاهر زیبایی نیز برخوردار است. یخچال های فرانسوی درای عرض ninety تا ninety one و ارتفاع 177 تا 183 سانتی متر هستند. آنها معمولاً با ارتفاع 180 تا 185 و عرض 60 و عمق 60 تولید می شوند. برای یخچال دو قسمتی در طراحی فضا نیز باید به جهت عبور هوا و تهویه دستگاه 5 سانتی متر فضای خالی در نظر گرفت.


یخچال ساید بای ساید بوش یکی از انواع یخچال فریزر می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و محبوبیت خاصی در بین مردم پیدا کرده است . این نوع یخچال فریزر به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرنی که دارد متناسب با اکثر سلیقه ها می باشد. وجود آبسردکن و یخساز روی در یخچال و فریزر بوش مدل KAN60A40NE دسترسی سریع و آسان کاربر را به آب و یخ ممکن ساخته است. وجود آبسردکن نیاز به باز و بسته‌ کردن در یخچال را برای نوشیدن آب برطرف کرده است. علاوه‌ براین، محفظه‌ ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌ کنند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

داخل یخچال بوش یک شبکه فلزی وجود دارد و می‌توان بطری‌های نوشیدنی‌های خاص خود را در این قسمت قرار دهید. در صورت قطع برق این یخچال می تواند به مدت 19 ساعت مواد غذایی را نگهداری کند. ● مصرف انرژی موتور این یخچال‌ ها نسبت به سایر محصولات مشابه بسیار مناسب است. علت برفک زدن یخچال فریزر برفک زدن یخچال و یخ زدن مواد داخل یخچال از جمله مواردی است که برای...


پس از آن می توانید در زوایای یخچال خود برای جلوگیری از ضربه از یونولیت استفاده نمایید. پس از آن دور یخچال خود را به منظور باز نشدن ناگهانی درب در هنگام جا به جایی با یک طناب و یا پلاستیک حباب دار بپوشانید. هنگام تحویل کالا بعد از تست کامل، در صورتی که کالا سالم بود آنرا تحویل گرفته و گارانتی کالا را نیز از پیک شرکت تحویل بگیرید، سپس مانده هزینه محصول رادرب منزل تسویه نماییاد.


باز و بسته شدن مداوم درب یخچال باعث گرم شدن محیط داخلی و نوسانات مکرر دما خواهد شد؛ این مسئله ممکن است باعث خراب شدن زودتر از موعد مواد ذایی شود بدین ترتیب کمپانی آلمانی بوش با روشی مبتکرانه به حل آن اقدام کرد. قابلیت Super Cool با جبران سرمای خارج شده، محیط داخلی را یکدست کرده و افزایش دما را در سریعترین زمان جبران می‌کند. یکی دیگر از فناوری‌های هوشمند یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 قابلیت tremendous freezing است که بی‌شباهت به super cooling نیست. این فناوری کاهش دمای ناشی از باز شدن مکرر فریزر را جبران کرده و بدین ترتیب موادی که داخل یخچال قرار می‌گیرند، در سریعترین زمان منجمد می‌شوند.


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


حتی در مواقعی که محصول با ضعف‌هایی همراه است به بیان آن‌ها پرداخته‌ایم تا افراد هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف آن را ببینند و سپس برای خرید محصول تصمیم گیری کنند. ظرفیت خالص این یخچال ۵۲۲ لیتر می باشد که فضایی کافی برای خانواده های با جمعیت متوسط به نظر می رسد . بخش یخچال با ظرفیت ۳۵۹ لیتر در سمت راست و قسمت فریزر با ظرفیت ۱۶۳ لیتر در سمت چپ قرار دارد . برگ و باد یک فروشگاه خرید آنلاین با نماد اعتماد الکترونیکی بوده که با تلاش و همکاری افراد زیادی در پنج زمینه مدیریت، تولید محتوا، فروش محصولات، تبلیغات و ارسال کالا فعالیت داشته و نام خود را به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های موجود ثبت نموده است.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

تنها دلیل این پیشرفت عملکرد بسیار عالی آن می باشد که نشان از تکنولوژی های برتر شرکت بوش را دارد . کمپانی بوش با ساخت سیستم های تهویه مطبوع جدید مانند داکت اسپلیت ، در بازار جهانی نیز توانسته است به عنوان برند شماره یک تولید سیستم های تهویه مطبوع کم مصرف شناخته شود . بهتر است برای خرید یخچال فریزر مورد نیاز خود ابتدا بودجه و توانایی خود را مورد سنجش قرار دهید.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


این قابلیت که با نام «بار کمکی» نیز شناخته می شود این امکان را به شما می دهد تا موادخوراکی ضروری و میان وعده ها را داخل آن قرار دهید. همچنین هوم بار از اتلاف انرژی و هوای سرد جلوگیری می کند، چرا که هر بار لازم نیست درب اصلی یخچال را باز و بسته نمایید. در این صورت است که هوای خنک داخلی به کمک هوم بار هرگز از دست نمی رود و سلامت و تازگی مواد غذایی نیز تضمین می شود. تعداد طبقات به کار رفته در یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش 6 طبقه می باشد که دوتا از آن قابل جا ب جایی می باشند تا چیدمان منظم تری را داشته باشید.


علاوه‌براین، محفظه‌ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌کنند. پیش از رفتن به سفر تمامی نکات مهم در مورد نگهداری یخچال بوش را مدنظر قرار دهید تا دچار مشکلاتی در زمینه خرابی یخچال خود نشوید. در صورت سفر طولانی مدت بهتر است به طور کامل یخچال خود را از برق بکشید. ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید و آب قسمت آبسردکن یخچال خود را خالی کنید. همچنین در صورت مشاهده برفک و یا یخ زدگی به کمک یه سشوار آنها را آب نمایید.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان

لیست بهترین تعمیرکاران یخچال در اصفهان، سفارش آنلاین سرویس و تعمیر یخچال و دریافت قیمت از بهترین تعمیرکاران یخچال شهر اصفهان در استان اصفهان. آخرین قیمت واقعی خرید و فروش اینترنتی ، نقد و بررسی ، مشخصات ، انواع رژگونه کنویس Kenvis به همراه بررسی های تخصصی و اخبار و مقالات مرتبط. استفاده از مطالب فروشگاه آشپزخانه کلاسیک فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است.



داشتن سیستم هوم بار یا در تو در، موجب دسترسی آسان و زیبایی فوق العاده آنها می شود. قفسه های یخچال ساید بای ساید متحرک بوده و کاربر می تواند بر اساس نیاز خود آنها را تنظیم کند. قطعات این دستگاه ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و خدمات پس از فروش مناسبی دارند. شما می توانید طبقات داخلی این دستگاه ها را با تغییر ارتفاع جابجا کنید. در اغلب یخچال های ساید بوش محفظه مخصوصی جهت نگهداری مواد غذایی وجود دارد که خالی از اکسیژن است. این امکان موجب می شود که اکسیداسیون دیرتر انجام شده و مواد سالم تر باقی بمانند.


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


تمام محصولات این فروشگاه اورجینال به شرط کارشناسی اصالت کامل گارانتی معتبر 24 ماه شرکتی تحویل داده میشود. ابعاد یخچال نیز بدین ترتیب است که دارای ارتفاع a hundred and eighty سانتیمتر ، پهنای 90 سانتیمتر و عمق 67 سانتیمتری و وزن کلی a hundred thirty کیلوگرم می باشد. با استفاده از مدل NoFrost رطوبت موجود در هوا بر روی اواپراتور مرکزی رطوبت جمع آوری می شود و موادغذایی بدون یخ زدگی در دمای تقریبا صفر درجه باقی می مانند به لطف این تکنولوژی زمان آشپزی سریعتر خواهد شد بنابراین شما نیازی به نگرانیدر مورد یخ زدن بیشتر ندارید. اطلاعات مورد نیاز زیر را وارد نمایید تا در اسرع وقت با شما جهت فروش و ارسال محصول تماس گرفته شود. اگر مدل را به شما داد باید همان مدل را در گوگل سرچ کنید تا سایت رسمی بوش آلمان را برای شما باز کند.


قسمت فریزر هم شامل three طبقه و 2 کشو برای مواد غذایی یخ زده می باشد، همچنین بر روی درب یخچال ، تعداد 4 محفظه قرار گرفته شده که فضای بیشتری را در یخچال شما به وجود می آورد و شما به راحتی می توانید اقلام مورد را در این محفظه های شیشه ای قرار دهید. بر رو ی آبریز و یخساز اتوماتیک نمایشگری قرار گرفته است که امکان تنظیمات مربوط به آب ریز و یخساز را فراهم می آورد و می توانید به راحتی با این پنل لمسی مشخص کنید که چه می خواهید. پنلی با امکان وارد آوردن تنظیمات از طریق انتخابگر چرخان در محفظه داخلی یخچال و در مجاورت محل اتصال درب و بدنه قرار دارد، دو انتخابگر در این قسمت طراحی شده اند که یکی مربوط به تنظیم دمای یخچال و دیگری جهت تنظیم دمای فریزر تعبیه شده است.


این دستگاه دارای برچسب انرژی A می باشد که نشان دهنده مصرف پایین این دستگاه است و قابل ذکر است میانگین مصرف برق سالیانه ۶۸۵ کیلووات ساعت است . میزان سطح صدای ساید بای ساید KAD80A404 بوش ۵۴ دسی بل می باشد که بسیار ناچیز است . توان مصرفی ساید بای ساید بوش KAD80A404 دارای توان ۲۹۵ وات می باشد. اما ابعاد یخچال ساید بای ساید سامسنوگ با ابعاد یخچال ساید بای ساید ال جی متفاوت است . مشخصات، قیمت و خرید آبسرد کن مجیک مدل WPU 205


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

مجهز به VitaFresh Plus می باشد که با تنظیم دما در سه سطح برای نگه داری موادی همچون میوه ها، سبزیجات، لبنیات، ماهی و گوشت بسیار ایده آل است. وجود موتور اینورتر و قدرتمند این یخچال عملکرد فوق العاده ای را برای نگهداری و حفظ مواد غذایی به وجود می آورد و از نوسانات دما جوگیری می کند و شرایط بهتری را برای فضای بزرگ یخچال به وجود می آورد. کالا هایی که برای شما ارسال می شوند حتما” توسط کارکنان ما تست می شوند . مشتری در هنگام خرید تا رسیدن کالا به دستش باید خانه باشد و پول اجناس را به صورت نقد همراه داشته باشد در غیر اینصورت کالا برگشت می خورد و در صورت ارسال مجدد هزینه ارسال به عهده مشتری است.


یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان


برای روشنایی و دید کامل فضای داخلی یخچال ساید بای ساید بوش KAG90AW204 لامپ های LED به کار رفته است. این لامپ ها به گونه ای روشن و پر نور هستند که به طور کامل هر گوشه ای از یخچال را روشن می کنند. حتی که در هنگام تاریکی یا نبود نور، مواد غذایی موجود در داخل یخچال به طور واضح دیده می شوند.



یخچال ساید بای ساید بوش با توجه به تکنولوژی پیشرفته ، امکانات و طراحی مدرنی که در ساخت آن به کار رفته است دارای قیمت بیشتری نسبت به یخچال فریزر های معمولی می باشد. یخچال ساید بای ساید بوش غیر از سیستم کنترل دما و رطوبت خودکاری که دارد قابلیت تنظیم دستی دما و رطوبت را نیز دارد ، اما در یخچال فریزر دو قلو تنها یکی از حالت ها وجود دارد. یخچال ساید بای ساید بوش دارای 2 درب و در بعضی موارد 4 درب می باشد که مجموعا یک یخچال فریزر یک پارچه را تشکیل می دهد. اما یخچال فریزر های دوقلو دارای 2 درب و قسمت فریزر و یخچال کاملا مجزا از یکدیگر هستند.



این کشوها که MultiBox نام دارد بسیار عریض و پهن طراحی شده اند، به طوری که میوه های بزرگ را به راحتی می توان در آن قرار داد. کشوهای MultiBox برای حفظ و نگهداری میوه و سبزیجات بسیار ایده آل می باشد، چرا که با ایجاد رطوبت مناسب میوه و سبزیجات را برای مدت زمانی طولانی به صورت تازه و سالم نگه می دارد. همانطور که می دانید قابلیت خنک کنندگی از مهمترین ویژگی ای می باشد که هنگام انتخاب یک نوع یخچال توجه ویژه ای به آن می‌شود. یخچال فریزر بوش KAG90AW204 نیز مانند بسیاری از مدل های دیگر به سیستم جریان هوای چندگانه یا همان Multi Airflow مجهز می باشد. این سیستم همراه با یک فرایند حرفه ای تمامی بخش های یخچال را خنک نگه می دارد و به صورت یکسان و یکنواخت هوایی کاملاً خنک و سالم را در یخچال و فریزر به وجود می آورد.



بوش یک برند آلمانی است که در زمینه ساخت لوازم برقی و آشپزخانه فعالیت دارد. یکی از لوازم پر فروش بوش یخچال های این شرکت هستند که به دلیل کیفیت بالایشان مورد استقبال قرار گرفته اند. یخچال BOSCH با بهره گیری از امکانات پیشرفته و مدرن ساخته می شود و توجه به جزئیات در ساخت آن به وضوح دیده می شود. این امکانات شامل مواردی مانند تنظیم رطوبت و دمای مناسب برای هر طبقه یا هر کشو است پس برای داشتن غذایی سالم می توانید به این یخچال ها اعتماد کنید تا از فاسد شدن زود هنگام جلوگیری کند.


با تشکر از شرایط ذخیره سازی متعادل ، مواد غذایی شما یک انسجام ایده آل را حفظ می کند؛ برای مثال، بستنی نه خیلی نرم و نه خیلی سخت می شود . دمای ثابت در داخل یخچال یک عامل تعیین کننده برای دستیابی به عطر و طعم است.سنسورهای FreshSense به طور مداوم دمای محیط، یخچال و فریزر را کنترل می کنند.دمای ثابت داخل یخچال، مستقل از درجه حرارت بیرونی است. • برخی مدل های یخچال بوش که دارای محفظه آبسردکن هستند همیشه آب خنک را در دسترس شما قرار می دهند.

Report this wiki page